Olen tämän vuoden ollut OSJH:n hallituksessa. Otin vastuualueeksi vain pikkukilpailuiden järjestämisen. Kolme näyttelyä takana ja olen pitänyt ne vain kerran, muulloni delegoinut ne jollekin toiselle erinäisistä syistä. Nyt on sitten tullut tänä vuonna vähän kaikkea pientä epämukavaa OSJH:n toiminnassa, osa meistä riippumattomia. Hallituksen kesken sitten puhetta että kun mukana on ihmisiä, jotka ovat vain nimellä mukana, mutta eivät sitten tee käytännössä mitään. Itsestä tuntuu että olen yksi niistä. Kun vastaan kyllä noista pikkukilpailuista mutta en ole niitäkään pitänyt ja en mitään muutakaan tärkeää tee. Ei ole autoa, niin en pääse auttamaan talkoissa, porukat kun ei suostu kuskaamaan. Viime vuonna olin webmaster, eli pidin nettisivuja. Siinä oli jotain tekemistä, mutta nyt sitten ei ole edes sitä. Tuntuu että olen vain tyhjänpanttina ja toimettomana. Haluaisin tehdä jotain mutta en tiedä mitä. Olen nuorin porukasta, joten en uskalla aina kaikkea sanoa ääneen kun en ole varma puhunko ihan puutaheinää tietämättömänä. En tiedä viitsinkö ensi vuonna jatkaa hallituksessa, vaikka mieli tekisi, sillä ei minusta tänäkään vuonna ole apua ollut. Saa nyt nähdä, haluaisin kuitenkin olla mukana tukemassa itselleni rakasta harrastusta.